Представляємо Вашій увазі котел шахтного типу з бічним завантаженням від "Бізон"
Дрова чи інше паливо зручно стандарт распиленными полінами до 40см завантажуються і щільно укладаються (дуже підвищує тривалість горіння) через бічний люк. Запалювання і горіння відбувається знизу паливного бункера.Створюється природна тяга близько 12 паскалів, щоб котел працював ефективно. За рахунок природної тяги повітря надходить під заслінку на ланцюжку дверцята зольника і подається під чавунний колосник з двох частин і далі під зварної додатковий колосник (горбик). Під чавунними колосниками перебувати зольний ящик для накопичення відходів горіння. Зручно відкрити дверцята зольника і швидко видалити і висипати золу з зольного ящика і поставити чистий ящик для золи назад. Повітря крізь чавунні колосники вступив до дров, і паливо горить, і утворюються димові гази, які надходять у газову щілину. Котел BIZON F спроектований таким чином, що повітря, що поступає на горіння не достатньо для повноцінного процесу горіння. Свідомо створені такі умови, що котел працює з певним хім недожогом. Хімічний недопал - це коли вуглець в дровах окислився і вийшов СО2-вуглекислий газ не кінцевий продукт згоряння, а в основному чадний газ СО і СО2-вуглекислий газ. Одного атома кисню не вистачає. Повітря проходить далі під другу горбообразную зварену частина колосника (горбик) і подається знизу крізь круглі отвори, які віддалено нагадують схемою будови піролізний котел. Сумарна площа всіх круглих отворів забезпечує надлишок вторинного повітря і в цьому місці температура горіння піднімається до 600-800 градусів Цельсія. Відбувається доокиснення чадного газу СО до СО2. Якщо ми подивимося зверху в люк чищення теплообмінника в спеціальний оглядове вічко, то ми побачимо, що вириваються фонтанчики блакитного полум'я з усіх круглих отворів другий горбообразной зварної частини колосника(горбик). Блакитний колір горіння дуже нагадує горіння газу або на крайній випадок жовто золотистий колір. Окислені продукти згоряння з досить високою швидкістю проходять щілину над усіма круглими отворами другий горбообразной зварної частини колосника(горбик) і потрапляють в конвективну частину теплообмінника і там віддають своє тепло, піднімаючись до дымоходному патрубку. Біля димохідного патрубка дымогазы поділяються додатковим теплообмінником і потрапляють в димар. 70% тепла знімає конвективна частина теплообмінника і інше тепло добирає додатковий теплообмінник.
Комплектація: регулятор тяги РТ3(РТ4), термометр, колосники.
Представляємо Вашій увазі котел шахтного типу з бічним завантаженням від "Бізон"
Дрова або інше паливо зручно стандарт розпиляними полінами до 40см завантажуються і щільно укладаються (дуже підвищує тривалість горіння) через бічний люк. Підпал та регулювання горіння відбувається знизу паливного бункера.Створюється природна тяга близько 12 паскалів, щоб котел працював ефективно. За рахунок природної тяги повітря надходить під заслінку на ланцюжку в дверцята зольника і подається під чавунний колосник з двох частин і далі під звареної додатковий колосник (горбик). Під чавунними колосниками перебувати зольний ящик для накопичення відходів горіння. Зручно відкрити дверцята зольника і швидко видалити і висипати золу з зольного ящика і поставити чистий ящик для золі тому. Повітря крізь чавунні колосники надійшов до дров, і паливо горить, і утворюються димові гази, які надходять в газові щілину. Котел BIZON F спроектований таким чином, що повітря, що надходить на горіння мало для повноцінного процесу горіння. Завідомо створені такі умови, що котел працює з певним хімічним недожогом. Хімічний недопал - це коли вуглець в дровах окислився і вийшов СО2 вуглекислий газ не кінцевий продукт згоряння, а в основному чадний газ СО і СО2 вуглекислий газ. Одного атома кисню не вистачає. Повітря проходити далі під одного горбообразную зварену частина колосника (горбик) і подається знизу крізь круглі відчини, що віддалено нагадують схемою будови піролізний котел. Сумарна площа всіх круглих отворів забезпечує надлишок вторинного повітря і в цьому місці температура горіння піднімається до 600-800 градусів Цельсія. Відбувається доокиснення чадного газу СО до СО2. Якщо ми подивимося зверху в люк чищення теплообмінника в спеціальний оглядові вічко, то ми побачимо, що вириваються фонтанчики блакитного полум'я з усіх круглих отворів другий горбообразной зварної частини колосника (горбик). Блакитний колір горіння дуже нагадує горіння газу або на крайній випадок жовто злотистий колір. Окислені продукти згоряння з досить високою швидкістю проходять щілину над усіма круглими отворами другий горбообразной зварної частини колосника (горбик) і потрапляють в конвективну частина теплообмінника і там віддають своє тепло, піднімаючись до димохідні патрубку. Біля димоходного патрубка димогази поділяються додатковим теплообмінником і потрапляють в дімар. 70% тепла знімає конвективна частина теплообмінника і інше тепло добирає додатковий теплообмінник.
Комплектація: регулятор тяги РТ3 (РТ4), термометр, колосники.
Основні | |
---|---|
Виробник | Bizon |
Країна виробник | Україна |
Автоматична подача палива | Ні |
Вид пального | Тверде |
Види твердого палива | Антрацит, Торф, Кам'яне вугілля, Пелети, Тирса, Тріска, Дрова, Буре вугілля |
Гарантійний термін | 24 міс |
Кількість теплообмінників | 1 шт. |
Коефіцієнт корисної дії | 90 % |
Матеріал теплообмінника | Сталь |
Мінімальна температура димових газів | 150 град. |
Потужність номінальна | 55 кВт |
Призначення котла | Одноконтурний |
Об'єм камери згоряння | 433 л |
Площа обігріву | 550 кв.м |
Регулювання потужності, до | 100 % |
Регулювання потужності, від | 33 % |
Стан | Новий |
Спосіб відведення відпрацьованих газів | Димар |
Спосіб установки | Підлоговий |
Теплоносій | Вода |
Тип топки | Закрита |
Габаритні і приєднувальні розміри | |
Висота | 1340 мм |
Глибина | 1180 мм |
Діаметр димоходу | 200 мм |
Форма димаря | Кругла |
Ширина | 750 мм |
Опалення | |
Максимальна температура в режимі опалення | 90 град. |
Максимальний робочий тиск системи опалення | 2 бар |
Мінімальний робочий тиск системи опалення | 1.5 бар |
Користувальницькі характеристики | |
Тип котла | шахтний тривалого горіння |